Merhaba ben 39 haftalik hamileyim. Pazartesi kanlı sümüksü bir şey geldi hastaneye gittik nişan gelmiş 1cm açıklık var eve gidip sancı bekle dediler . Ertesi gün (salı) yine doktora gittim sancı yok nişan gelmeye devam ediyor dr yine evde bekle hala 1cm dedi. Bugün çarşamba oldu pazartesi Den beri kanama az az geliyor , nişan bu kadar uzun sürer mi? Suyum ve sancılarım hala gelmedi ..