Merhaba, maalesef bildiğimiz üzere solunum ile bulaşan bir hastalık. Kargoyu yapan kişi kutunun üzerine hapşurabilir de öksürebilir de :) virüs belki bu süreçte yaşamaz ama bakterilerin yaşayacağına eminim. Bi süre almamanızda fayda var gibi görünüyor. Farklı bir düşünce de bu adamlar dünyanın her yerine ürün gönderiyor sadece kargo değil bir çok ürünün ihracatı onlar tarafından yapılıyor, maalesef bu konuda karar size kalıyor bizden yalnızca fikir vermesi :)