Kizlar bizim bi oglumuz olcak allah nasip ederse 33 haftaligiz. Babamiz bekarligindan beri eger bir oglum olursa adını Bilal koycam diyormus. Ben ise bilal ismini hic sevmem hic hemde. Iki isim koycaz dedik ben Talha yi begeniyordum oda bende bilal istiyorum dedi Bilal Talha olsun o zaman dedi bana hic uyumlu gelmedi birde bilal ismini gercekten istemiyorum. Ama eşimide kirmasam mi diyorum bi yandan.. Napsam bilemedim bana kalsa Emir Talha isterim.