Aylin07 Merhabalar kızlar bişey sormak istiyorum 34+6 günlük hamileyim 2 gündür vajinamda çok kötü bir koku var sanki böyle iltihap kokusu gibi normal akıntı kokusu değil bu neden olabilir idrarımda yanma vs. Bişeyimde yok 🥺
mavisimm Aylin07 Akintiniz kokuyor olabilir. Buda vajinal enfeksiyondan kaynaklanir korkulacak birsey degil ama ilac icin doktora gorunun insAllah.
Burciny Aylin07 benim de öyle sürekli duşa giriyorum yada belden aşağısını duş jeli ile yıkıyorum bende öyle akıntı da Yok söyleyecek kadar herhalde birde hava almıyor 34+3 üm göbeğim baya büyük
17022020 Aylin07 37 haftalığım benimde bu sıralar koku çoğaldı afedersin meni gibi kokuyor aynı şekilde batma yanma leke yok bence normal 🥰
derya_diyebiri Aylin07 muhtemelen enfeksiyon vardır canım . Bende idrarda yanma vs yoktu ,koku da yoktu ona rağmen enfeksiyon çıkmıştı . Sende mutlaka doktora görün . Hamilelikte çok önemli
17022020 Burciny Canım aşağında kimyasal kullanmamaya çalış özellikle vagina duşu yapma çok zararlı 🙏🏻
Zeyk Yanma,kaşıntı da olsaydı mantar olurdu. İdrar enfeksiyonu olabilir. Hafife alınacak birşey değil kesinlikle enfeksiyon varsa önlem alınmalı sonuçları pek güzel olmuyor çünkü.