Saat 21 gibi tarçın çayı içtim..
ılık duş aldım..
şuanda alttan sancı vuruyor ara ara..
bi yandan korkmaya başladım bi yandan acaba gerçekten tarçın suyu sayesinde mi oldu diye düşüniyorum..
alttan vuran sancıda doğum sancısı sayılır mı?
bel veya kasık ağrım yok..🤷🏼♀️