Sağlık ocağında 20 ve 24. Haftada olmak üzere 2 doz yaptırdım. Şikayetim olmadı açıkcası hatta hemşirem şırıngayı tam batırınca çok ağrım olmayacağını söylemişti. Bu nedenle mi bilmiyorum ama ağrım olmadı. Sadece hafif ateşim oldu, parol aldım. Ağrınız olursa buz uygulaması da yapabilirsiniz.