ZhraB Kızlar 6 aylık hamileyim kaburgam cok agırıyor sag tarafmda sizde oyle bir sıkayet varmı ve sebebi ne acaba ilk hamileligim agrım cok 😒
busraozcan9 ZhraB Sağ kaburga ağrısı genelde gaz sıkışmasından oluyor ama yine de bence doktora sor nolur nolmaz. Benim de 3 gün sağ kaburgam ağrımıştı gaz sıkışmasıymış.
ZhraB busraozcan9 yok gız her aksam baslıyor gazla alakası yoktur lavaboya gitsemde degisen birsy yok 🙄
busraozcan9 ZhraB. Her gün oluyorsa mutlaka doktora sor canım, benim o sebeptenmiş herkesin aynı olmaz tabiki. İhmal etme