Herkese merhaba 12 haftalık hamileyim dün akşam çok az lekelenmem oldu acile gitti fakat bişey yok dediler eşimle kan uyuşmazlığı var sadece onun iğnesini yaptılar ve dıphaston diye bir ilaç verdiler şuan çok korkuyom bebeğime bişey olucak diyr başına daha önce böyle bir şey gelen var mı başka bir doktora daha gitmeli miyim??? Teşekkür ederim şimdiden