Selam güzel anne adayları. 33 haftalik hamileyim bende Allahin izniyle bi kızım olucak ve isim konusunda kararsızım. Aslında aklımda hep ezel ismi vardı çevreden erkek ismi bi anlamı yok gibi yorumlar gelince soğudum biraz. Şimdi de güneş ismi var aklımda nasıl sizce yanına güzel yakışacak bi isim daha istiyorum fikir verirseniz yada ezel mi güzel ne yapacağımı şaşırdım lütfen yardım edin gerçekten çok zor isim kararını vermek 😞