[bilinmeyen] ben ılk gebelıgımde çalışıyordum ve ınanılmaz cok yoğun bır ortamdı kuafor ortamı 3 katlı bıyerdı merdıvenler ın çık derken agrılarım cok olurdu ıkıncı gebelıgımı hıssettım testlerım onaylandıktan sonra direk ayrıldım ablam derdı kotu düşünme dıye agrılar oluyo ama ıyı düşün bence 😊bsy olmaz Allah’ın ıznıyle