Kızlar daha 14 haftalık gebeyim ama akşamları karnım öyle bir şişiyor ki biri görse 6aylık der. Top var sanki kazağın altında. Sebebi de gaz problemi malesef. Şişip şişip duruyorum ağlıcam artık ne geçirir bu gazı. Gündüz nispeten daha az ama akşam gece oldu mu bana zulüm. Ayaklarımda hep patik terlik, içimde atlet var. Üşütmüyorum. Gerekmedikçe markete bile çıkmıyorum üşümemek için 🤦♀️ Ama bu gaz oluyor bir şekilde ve çıkmıyor da. Yardım lütfen..