Gktrkzbn2020 Ayy evet benim de boynumda 2 tane çıkmış hamilelikten olduğu hiç aklıma gelmemişti 😏 saç olayını yapıyım bari bende
Tugce1634 Benim zaten önceden et benlerim vardı boyun ve göğüs kısımlarında,hamilelikte coşmuştu.doğum Yapalı 4 ay oldu ve ve baya azaldılar,gözle görülür derecede yani.azalacaklardır,canınızı sıkmayın hanımlar.
ayshen1003 suleadibelli_77 kesinlikle yapma vücudun başka tepkiler verir zaten doğumdan sonra kayboluyorlar