Merhaba hanımlar ikili tarama testi yaptırmak istedim , dawn sendromna bakıyor sadece öyle isede yapacak birşey yok diye. Yaptırmadım şimdi de 15+4üm 4lü tarama testi zamanı geldi. Yaptırılmalı mı sizce , yaptıran ve yaptırmayanlar herhangi bir sorun oldumu