Secil_yilmaz gebelikten sonra yaptırın size şöyle söyleyeyim ben hamile kalana kadar bütün vücut yaktırdım çokta iyi geçti hepsi dökülmüştü hamile kalacağımı bilmiyordum neyse hamile kaldım bacaklarımda tüylenme yok güzel kollarda yok o da iyi ama genital bölge ve koltuk altında tüylenme ger başladı hormonlar değiştiği için lazer yaptırsanız bile bir işe yaramayacak yani hiç bir şekilde başlamayın bazı doktorlar zararlı bazıları değil diyor ama yaptırmayı kesinlikle tavsiye etmiyorlar çünkü bir anlamı olmuyor boşa canınız yanıyor zaten güzellik merkezleri de yaptırmamadan yana hamileyseniz donduruyor hakkınızı