Nurayulukaya Merhaba hanimlar 37+4gunluk hamileyim merak ettigim 10 cm acilma olduktan sonra neden kesiyorlar dikıssiz nolmal doğum münkün degil mi?
Nehir2009 Nurayulukaya bende normal doğum yaptım hiç dikişim yoktu inşallah şimdide23 haftalık bunda da dikişsiz olur
Hazirana Bebegin basi cikarken deri yeterince esnek degilse yirtilma olabiliyo o yirtilmada kesiddn daha cok acitiyo ve sekil bizukligu olmasin diye drlar kucuk bir kesi atiyolar
Hazirana Kesisiz dogum icin perine masaji diye bisey var internetten arastirabilirsin35 haftadan sonra yapiliyo
Nehir2009 Haticebabyyy özel olarak hiç bi şey yapmadım yürüyüş çok yapmıştım onun faydası oluyormu bilmiyorum
Sea Nurayulukaya Nurayulukaya 10 cm açıklık rahim açılmasıdır.Kesi vajina çıkışına atılır çıkış kolaylaşması için.
Snamp Nurayulukaya kesilmezse kötü yırtıklar oluşur ve dikiş atmak çok zor olur senin içinde çok zor olur zaten hissetmiyorsun ki kesiyi
AHFKASAP Tabiki kesisiz Doğum yapmak mümkün. 34. Haftadan sonra perine masajı bol yürüyüş ve son 3 hafta merdiven inip çıkmak hem normal Doğum hem de kesisiz Doğum için önemli ✌🏻
Nehir2009 -gyns- hiç bi şey yapmadım Konyada yaşıyorum Prof var Konyanın en iyi doktorlarından doğumumu o yaptırdı
-gyns- Nehir2009 Hocam bende Aksaraydayım.. Eşim Konyalı.. Hangi hekim, hangi hastanede?.. Dediğiniz gibiyse bende gidebilirim🙈.. aAnladığım kafarıyla çok memnunsunuz..
Nehir2009 -gyns- metin çapara gidiyorum medikana ilk gebeliğimde ona gitmiştim şimdide metin beye gidiyorum
-gyns- Nehir2009 Hocam ben baktımda şuan özel muayenesi var galiba?.. Mecina ile anlaşmalı doğumlar mı orada oluyor?.. Çok soru sordum ama🙈..