deletedmom150 canım şimdi ben bekle diyipte sorumluluk almak istemem. Ama ben gittiğimde doktorum bana rahim yumuşamış eve git düzenli sancın olursa, büyük bir kanaman olursa, suyun gelirse hemen gel demişti. Bence sen ne olur ne olmaz doktora git muayeneni ol. İçin rahat etsin.