Serife3304 Z123 ben de aynı şeyi düşünüyorum maalesef 🤦♀️ Enjektörün ucunu kesip çektirin diyorlar doğuma yakın onu yapmayı düşünüyorum inşallah işe yarar
Muneweralp Z123 göğüs ucu çıkarıcı var ebebekte bir bakın derim ilk bebeğimde mad oldum çıksın diye emdikçe çıktı ama uzun sürdü birde çok acı çektim yara oldu o yüzden şimdi 2. Gebeliğim bende alıcam göğüs çıkarıcı denicem
zelis63 Z123 bende 31 haftalık oldum göğüs ucum hiç yok ama gögsümden su gelmeye başladı ne yapacam hiçbir fikrim yok yurt dışındaym bebek 1 hafta emmese bile sütünün gelmesini bekletiyolar resmen
Z123 Muneweralp kullandığınız bir marka var mı baktım da ben aynı biberon ucu gibi her bebek her biberonu almıyor ya bunda da marka felan fark ediyor mu acaba
Muneweralp Z123 yok benim söylediğim silikon meme ucu değil şırıngaya benzeten bir alet göğüs ucu çıkarıcı diye yazarsanız e bebek te çıkıyor onunla çekiyorsunuz çıkıyor
leylakrcpncr Z123 bir hafta falandı bı arkadaşım silikon göğüs ucu almıştı eczaneden oda ise yaramıştı