Rozturk Bebegin kalp atışlarını duymak için gittik 6+3 haftalikti kalp atışının görüntüsü var ama çok yavaş olduğu için duyulmuyor dediler daha erken olabilir biraz bekleyelim dediler . Bu normal mı sizce yaşayanlar varmi
Happpm Rozturk ben canm görsen her gittimde okadar azdıki şimdi 17 haftalıgız duydum çok şükür kulağıma ses geldi dedm sakin sıkıntı yapma ben 2 ayı kendime mutsuz geçirdim düzelir diyordum herkesinli nasıl sesli bu sessiz diyordum ama Rabbime şükür şimdi iyiyiz
Selcen Rozturk canım benim 3 tane kayıbın üzerine kalp atışını gördük ama sesi çok uzak geliyordu bir hafta sonra gittim artık netti şuan doğuma az kaldı içini ferah tut nasipse devamı gelicek inşallah Allah gönlüne göre versin
civcivimmm Rozturk 6+6 da gittiğimde doktoeumda bana öyle dedi göstermesi 7+6 da duydum çok şükür merak etme normal bi durumm
inancin_annesi Rozturk o daha cok minnak ondan💕 7 haftadan sonra git gumbur gumbur duyarsin insallah💕💕💕
Rozturk Happpm görüntüde bir atıyor belli kalp olduğu ama ses duyurmayınca çok kötü hissettim hala doktora gitmeye korkuyorum aynı şeyleri söyleyecek diye
Happpm Rozturk bende neler hisstm neler düşündüm herkes baska doktora git eve az atıyor ses az geliyor dedi ay anlatsam burda kitap olr canım kimseye bakma içinide karartma
Mrsakar Normal canım 7-10gün daha bekle. Kalp atışı hiç duyulmasa bile bekleyenker var senin duyulmuş az en azından