Arkadaslar hayırlı günler, bi sorum olacaktı, 1 senedir çocuk istiyoruz, fakat daha nasib olmadı 20 yasındayım. 2 aydır durmadan karnımda hafif bi agrı var kasık bölgelerimde miğdeme doğru çıkıyor durmadan rahatsız edici bi agrı, bazen afedersiniz tuvalet ihtiyacımda bazen zorlanıyorum bazen ist miğdemi bozmus gibi oluyorm, ve test yapmaktan gercekten yoruldum,doktora gittim gecen ay herşey normal dedi, aceba Buda hamilelik belirtilerinden birimidir. Hiç yaşayan oldumu adetime 8.9 gün var daha. Yardımcı olursanız çok sevinirim