Susam88 benim 8 haftalıkken kahverengi lekelenme 12 haftalıkken kanamam oldu.iğne ve serum yaptılar.bir kutu progestan bitirdim.doktorum biraz kahverengi gelir korkma içeride kalanları atar dedi , bir hafta kadar koyu kahve akıntım sürdü sonra geçti. Sizinki daha küçük yinede doktor kontrolünü ilaçları ihmal etmeyin. Ben neredeyse 4 aydır yatıyorum😂ev işlerinide yavaş yavaş yapıyorum dikkat edin biraz 11 haftalık oluncaya kadar doktorum bana öyle demişti👍🏻👍🏻