Bende ayni 11+3 bu 4 5 gundir kasiklarda agrim var ve bel agrisi sizin kileride gorunce rahatadim normal demekki benim kanamamda var ama en basindan beri var ilac kullaniyorum ona alistim artik heralde birde ben yuzustu uyurdum hep simdide daldigimda oyle uyuyorum o zaman daha cok agiryor sizde de oyle mi acaba hatta ben yuzustu uyumama yormustum bu agrilari