Öncelikle cnm çok geçmiş olsun dediğin şikayetler bnde de var 4+2hamileyim doktora gittim dün bana da parol ve agumentin yazdı ama korkuma bebeğime birşey olur diye daha içmedim😔 bitki çayı falan da içemiyorum yasak diye sirkeyle gargara yapıyorum o çok iyi geliyo belki sanada faydası olur cnm bol su bol meyve