Emineyavuz_53 S1b3l yatım dürüm yenir bence bende yemiştim . Ama sağlam bir yerden olsun bide geç saatte yeme mideyi çok rahatsız ediyor
Tlysfk S1b3l etsiz yiyorum ama akşamları yemeyin mide yanması çok oluyor. Bende seviyorum yiyorum doktor güvenirse etsiz yiyebilirsin demişti☺️
Mrsakar O kadar çok yedim ki artık arkadaşlarımız dalga geçiyordu bu evde sürekli çiğköfte var diye 😂
Zeyk Umtays1620 yediğimiz içtiğimiz şeyleri abartmadigimiz sürece niye zararı olsun ki hamileyiz diye demi 😌🌸
Seymen1905 Ayseyucel33 evet oyle ama napim annemler yapıyodu yiyodu annem diyo ben 5 tane doğurdum hepinizde de yedim ye bişey olmaz Allah a şükür bişey olmadı ama tabi abartmadım en fazla 2 defa yemişimdir etli
Ask_H S1b3l ben yedim canım etsiz bir kaç defa valla çok severm sıkıntı olmaz çok sık yemedikten sonra 😉
leyla25 S1b3l ayyy benimde oyle canım çekmişti ki anlatamam aklıma geldıkce ağzım sulanıyordu ama internette yok yenmez filan yazıyordu. Geçen hafta dayanamadım aldım valla yedim mideme çok dokundu ama resmen hafifledim :)