Bnde tam 35 haftaligim bndede oluo cocuk dogum kanalina dogru girmyee basladigi. Icin agri oluo ama sancilara bak cok sık olursa doktora gitmende fayda var bnde dun ayni sikaytle gttm duzenli sancilarin var ama alttan muayene aypti acilman yok dedi ilac falan verdi agrinin gecmesi icin ama tekrrdn sıklasirsa gel dedi