Halise bnimde 5,46 cikmisti bende 75 lik kullaniyorum hatta hafta sonlari yarım iciyorum doktorum surekli baktiriyor 1.30 larda filan cikiyor. Endokrinoloji bölümüne gidebilirsin istersen 17+1 haftaligim bir sıkıntı yok ama bir gün bile unutursan gebelikten dolayi yükseliyor hemen