Esracaa Merhaba arkadaslar 2 aylik hamileyim dun doktora gittim kesem guzel buyumus ama icindeki bebegi goremedik normalde gorunmesi gerekmiyor mu ve kalp atisinin duyulmasi gerekmior mu yardim edin lütfen ilk gebeligim😢
Misssimsek Esracaa 2 hafta daha bekleyip bir daha gidin doktora bence yada başka bir doktora daha görünün. Inşallah sağlıklı bir gebeliktir canim
Esracaa Misssimsek Hayir bisey demedi 1 hafta sonra sıkısik gel oyle bakalim dedi ama 2 aylik hamileyim gorunmesi gerekmiyor mu kalp atisinida dinletmedi
Misssimsek Esracaa 2 aylık dediğiniz sanırım 8 haftalık oluyor 10.haftaya kadar görünmemesi normal diye biliyorum kalp atisinin. Istersen sen başka bir doktora görün canim
Esracaa GulcanYvz Benim kesem 6 haftaya kadar normal karnimdan hic gorunmedi 6. Haftada doktor alttan bakti ve gordu 8. Hafta oldugunda gittim kesem guzel buyumus ama bebegi goremedik
Zeyk Esracaa tamam ay olarak bakma 8.hafta erken icine evham yapma sonraki haftalarda görürsün inşallah 🙏 9.10.haftalarda bile kalp atışını duyan var.