Ben astım hastasıyım ileri derece maalesef 4. Aydan beri kortizon ve antibiyotik kullanıyorum başta çok korkuyordum kullanırken ilk gebeliğim ama doktorum sen nefes alamazsan bebek de alamaz ve ölür dedi çok zor bir gebelik geçiriyorum sizde de astım hastası hamile olan anneler var mı nasıl geçiyor hamileliğiniz