Dilekeskisanecrin İyi akşamlar canlar size bi sorum olacak bilmiyorum yaşayan varmı ama benim göğüs uçlarım çok küçük hiç şişme yada büyüme yok 27.haftadayız çok endişeleniyorum bebeğimi emziremiyecem diye lütfen yardım edin ne yapmam lazım
1dem Dilekeskisanecrin benimkinin biride öyle canım. İlk doğum da oğlum tutmadı zorlandı biraz silikon uç almıştım. Bunda ne olur bilmem.
Sumeyye_g Dilekeskisanecrin benim arkadaşımızda öyleydi bebeği çok zorlandı sonra şu şırıngalar varsa büyük kocaman 200 lük mü ne onunla göğüs ucunu çekti çekti biraz çıkardı valla şimdi emziriyor baya yaptı öyle zaten bide zamanla süt doldukça genişliyor azıcıkta büyüme olur zaten göğüslerinde
Afrze Göğüs ucu kremi duydum bende . Çatlak için mi acaba ya da süt gelmesi için mi tam bilmiyorum . Bi araştırın.