Kızlar bu benim ilk gebeliğim ve ilk gebelik gerçekten çok acemice oluyormuş ya da ben öyleyim bilemiyorum cuma akşamı yüksek ateş bel ve karin altı ağrısıyla eşim hastaneye götürdü ve orda 1-2cm açılma ve nst de sanci görüldü fakat benim gece hiç devam etmedi bende sabah çıkışımı aldim bu arada bugün 37+4 oldum 2 gündür de kahverengi bir akıntı geliyor ama bugün her idrarda belim sanki koptu kopcak ve karin altı kasilmalarim gerginlik devam ediyo, o kadar sık idrara çıkıyorum benim de acayip gözüm korktu yatamıyorum oturamıyorum yürüyemiyorum böyle bisey yaşayan var mı? Uzun oldu helal edin🙏