Gul_33 benim de 1 hafta geriden geliyor şuanda 36+6 dayız dün gittiğimde 2.700 dü kilosu doktor baktı 1 hafta geride ama çok dert edilecek bişey değil dedi zaten büyüdüğü için karın çevresinde kolu vardı ölçüm yapamadı tam. Bir de her bebeğin kilosu bir değildir dedi takma kafana dedi 2-3 haftalık geriliklerde sorun oluyormuş. Yemeyle alakalı değil dedi bir çok nedeni varmış kordona giden kan akışı da iyi dedi, bi tanıdığıma da 1 hafta gerilik var demiş sonra Doğuma yakın 2 hafta ileriden gitmiş 🙈 inşallah son zamanlarda düzene girer sizde artık haftada 1 gidersiniz kontrole doktor takipte olur 🙏🏽