TunarinAnnesi benim kürtajdan sonraki gebeliğim yine düşükle sonuçlandı malesef, korunmuştuk 2 ay bir de. O yüzden tekrar bilinçsiz hamile kalmak yerine tedaviye gerekli tetkiklere basvurduk pıhtılaşma testleri yapıldı vs. Şimdi 16 haftalık hamileyim çok şükür doktorum da çok güzel ilgilendi bu zamanda bizimle, kan sulandırıcı hap , iğne kullanıyorum her gün düzenli ve yavrum saglikli büyüyor Elhamdulillah 🤲🏻 siz de öncelikle bir adet dönemi geçirdikten sonra genetik testleri yaptırmayı düşünün derim, ondan sonra hamilelik için yol izlenir. Ki sebebi öğrenilsin ve bir daha tekrarlamasin ☺️