Dibeee Kızlar 5 gün önce doktora gittim gayet iyiydi bebek 🙏 bugun saat 7 den beri bek kasık agrım var ara ara geliyor geciyor adet sancısı gibi sanki suandada kasıgım öyle sebebi ne olabilir??
Duyguslabebegi Dibeee bende 18 haftalığım bende de var o ağrılar ara ara oluyor bazen vajinamda bile oluyor. Dr artık çok önemsemeyeceğiz bu ağrıları sorun yok dedi
Ezgieknci Canım benimki daha küçük ama bende aynı problemi yaşıyorum doktor normal diyo kimiside bebek yerleşiyo kendine yer yapıyo gibi şeyler söylüyo ben kendimde dikkat ettim hafta hafta atladıkça ağrı oluyo
Dibeee Ezgieknci evet canı. Yerleşme agrısı olur ama 18 haftada bugun niye oldu onu anlayamadım ben ilk hamileliğimde olmamıs tı hafif oluyordu adet dönemlerinde geciyodu sırt kasık agrım var gecmedi 3 4 saattir
morcilek 19+1 kasık bel sırt ağrısı vajinada batma çok fazla devam ediyor bilmiyorum doktor hep normal buluyor
Dibeee Duyguslabebegi bende ilk defa bugun oluncakorktum ilk gebeliğimde de olmamıs tı cunku adet sancısı gibi