Vnsgb magnezyum doktorum tansiyonu düşürüyor dedi ilerde çok ağrın olursa veririm demişti ne kadar geç o kdar iyi dedi 3 hafta önceki kontrolümde ağrımda yoktu hatta sağlık ocağına aşı için gittiğimde testler yaptırdım doktor magnezyumuma baktı gayet iyi çıktı sonucum ama iç bacak ağrısı ve vajinal batma çok kötü korkutuyor insanı 😔 kötü birşy olmasında.