ARNN Hayriyeee saliki olsun inweAllAh iki isim var aklimizda ben en cok Ali Asğer istiyorum ama bakalim inweAllAh kucagimiza alalim 🤲🏻🤲🏻🥰
simsekkiz8 ARNN Eli Esger gozel addi imamimizib adi. Mende Eli Ekber istirdim atsininda adi Huseyndi ama Raviye qerar verdiy dini adi qulagina oxunan Ebelfez olacaq inwallah🙏🏻❤️
Emineemre Daha sevgiliyken karar verdiğimiz isim ve değişmedi hala Sıraç olucak Allah nasip ederse ❣️