Kızlar selam, ben ilk bebeğimi kaybettim doğumdan 36 saat sonra, erken doğmuştu canım bebeğim. Şimdi 16 haftalık hamileyim, okuduklarım, açılan postlar vs psikolojimi alt üst ediyor, hep kötü düşünceler aklımda, endişe kaygı vs vs vs şeytan dürtüyo gibi abuk sabul düşünceler!!!! Sabah akşam dua ediyorum, çalışıyorum da bi yandan ama arada sırada can sıkıcı düşüncelere kapılıp hızursuz oluyorum. Kötüye yormayayım diyorum ama aklımdan çoktannn kurmuşum bile !!! Nasıl başediyosunuz bu saçmalıklarla? Yoga falan yapıcam artık