Gizmi Kızlar 4+5 gunluguz dün öğrendik değer 920 çıktı bu akşam pembemsi ve kahverengi gibi as leke geldi doktora gittik keseyi göremedi tabi kan verdim daha çıkmadı çok ama çok korkuyorum sizce kimyasal olabilir mi
Slna Gizmi niye kimyasal diye düşünüyosun hemen canım. Yerleşme kanaması da görmüş olabilirsin. Eğer artış oluyorsa doktora görünmekte fayda var tabi
Cicilibicili Gizmi keseyi görmeyebilir canım erken çünkü. Kan gelmesi de olabiliyomuş burda okuduklarımda da gördüm. Sen kendini yorma ve dinlen bol bol. Kimyasal falan düşünme hemen
Bbsraa Canım olabiliyor bende de oldu ilkogrendifimde 6 haftalıkken kanama oldu doktora gittim keseyi gördü sadece bebeği göremedi 7 haftalıkken vajinal ultrasonla bebeğimi ve kalp atışını gördük. Korkma progestan yazar kullanırsın.
Gizmi Kızlar çok şükür kan değerim güzel yükselmiş her ihtimale karşı progestan verdi yarın için yine çağırdı keseyi görmek için