Kızlar merhaba dogum yapalı 10 gün oldu dogumdan önce bebeğimin kıyafetlerini ütüledim ama şuan hiç zamanım yok bebegimin memede uyuyor uyanıyor ütüye fırsatım yok. Yemegimi zor yiyorum ütülemezsem bir sorun olurmu??? Tecrübeli anneler cvplarınızı bekliyorum