Haticeakks yahu ben böyle diyen doktorları anlamıyorum.insan bu kadar umutsuz konuşur mu?benim komşum 26 haftalık doğum yaptı. 650 gr..çocuk şuan 3 yaşında.amcamın gelini plesantası aşagıda idi.gebelik süresince nasıl kanamalar görüyordu. Adet gibi.(anlattığı o yani)çocuk hafta olarak bilmem de ay olarak 6.ayındaydı.doğdu şuan 6 aylık.Tabii bu iki bebek 3 4 aya yakın küvezde kaldı ama sapsağlamlar çok şükür.Kardeşim sıkıntı stres yapma. Çok etkiliyor.Allaha bol bol dua et.namaz kıl ona teslim ol.seni asla yarı yolda bırakmaz rabbim.Allahım sağ salim kucağına almayı nasip etsin.