Effuliimm Doğumdan sonra çatlağı olmayanların tavsiye olarak neyin doğru olduğunu merak ediyorum. Biz gebeleri bu konuda bilgilendirir misiniz. Vazelin ve lieric kremi sürüyorum.
SulenurK2858 Effuliimm 39+5 haftadayım hiçbirşey kullanmadım canım yapıyla alakalı bence ben de krem araştırdım ama hiç almadım Allah’a şükür bir çizik bile yok ama bol su içtim
DamlaSanli Kesinlikle le hiç bi yağ yada çatlak kremi kullanmadım 20 kg aldım ve hiç çatlak yok sadece kaşınma geldiği zaman karnıma niveanın sade nemlendirici kreminden bol ca sürdüm hem kaşınmayı aldı hemde çok fazla nemli tuttu
Mercancoskun1 38 haftalık hamileyim çatlağım yok ıslak vücüdüma bebek yağı sürdüm kurulamadım sabun şeklinde olan kakao yağını da zaman zaman gün içinde göbeğime sürdüm tavsiye ederim 😊