Mirzamm Merhaba arkadaşlar 3 ay once kimyasal gebelik yaşadım bu ay da hamile olduğumu öğrendim 6 gündür 2 şer gün ara ile kan verip hcg değerini kontrol ediyoruz 3 er kat artmakta aynı durumu yasayaniniz oldumu?
Cerenn06 Mirzamm Valla canım bende kimyasal yaşadım aradan bir ay geçti hamile kaldım sadece 2 kere kan verdim normaldi sonra ultrasondan felan bakıldı öyle çok kan verip takip etmedim açıkcası gerek görülmedi.
Cerenn06 Mirzamm en 981 çıkmıştı ama tabi 6 gün sonra gittiğimde görmüştüm sadece keseyi :) zaten büyük ihtimalle 5000 üzeri felan görünüyor .
Mirzamm 1erkek1kiz ilk değerim 42.34 iki gün sonra 128 bugün 326 normal saatten 2 saat önce yapıldı birde