SedaveSusam [silindi] kuzum ödeme yapmadıysan iptal et burda biri yazmıştı baskısı soluk gitmiş sayfa ilgilenmiyomuş
[silindi] SedaveSusam ödemesini yaptım kartla çok araştirdim ilk defa burda duyuyorum renginin soluk geldigini herkez çok memnundu insallah guzel gelir instagrda herkez o sayfadan aliyor aslında bakalım nasil gelicek 😊
Dmtncy SedaveSusam valla doğrudur belki canım ama benim aldıklarımda sıkıntı yaşamadım hatta yıkadım ütüledim rengi solmadı ama tabi senin içine hangisi siniyosa canım
Ndm Srcivciv uniquon diye bir site var canım ben orda yaptırdım çok memnun kaldım tam istediğim gibi geldi çok kaliteliydi.
zelis63 Srcivciv bnde aynı canm doğumdan önce ev değişicem büyük ihtimalle odasını falan yeni evde alcam elbise alışverişim bitti ama birkaç tulum aldık mı tamamdır