SedaveSusam Sena09 ananesi sepet beşik alacak bizde odasına montesorri beğendik onu alıcaz babannesi bakacak valla yatağına yoksa dilinden kurtulamam bunu mu aldınız bu iyi değil der 😂 ha birde döşeğin üzerine yünden bir döşek daha yapmak istiyor ama ben istemedim
Sena09 SedaveSusam bebişleri doğmadan şımartıyoruz valla☺️☺️ Herkes bir koldan birşeyler alıyor☺️ Yün alerjik yapabiliyormuş canım, iyisinindüşünmüşsün.
Serenty Sena09 Yataş bedding den aldım ben iki taraflı bir tarafı 0-2 yaş diğer tarafı 2-6 yaş için ben beğendim.insallah bebeğimde beğenir.
Nururuk Sena09 bizde beşiği ikeadan aldık, iç yatağımızı ise hibboux diye bir marka var, yataş'la akraba, ordan aldık. Fiyatları da ortalama ve kalitesi de gayet iyi 👍
SedaveSusam Sena09 ay sorma benim iki annede çok titiz yani benim çekeceğim var 😂 ben biraz serbest büyüsün istiyorum pimpirikli bir anne olmak istemiyorum kucağına alınca görüşürüz diyolar😂
Sena09 SedaveSusam 😬😬 aynı durumdayız ya, ben rahat oldukça onlar daha da geriliyorlar☺️☺️ Aldık başımıza işi🤭