merhaba arkadaslar size bi sorum olucak 7+0 hamileyim ...hamile kalidim gunden beri ultrogestan kulaniyorum rahmim septumlu oldugu icin dusuk olmasen diye tekbir amacli 3 aya kadar kulanicam bide cinsel iliaki yasak o da 3 aya kadar ..ama bugun taret alirken afedersiniz elim vaginime giti bi taflik geli belki de kulandigim vaginla mum dan mi ne bilmiyoum bi darlik geldi bide orda bisey varmis gibi sis gibi parmagim bisey varmis gibi hisediyodu sebebini bilmiyorum normal mi da bilmiyorum bi tuaf oldum yardimi olurmusunuz lutfen ...dun doktra gitim vagindem kaerayla bakti kalp atisini duydum bebek iyi dedi ama bugun bunu hisedince ne oldunu alnalamdim sizce normal mi