Merhaba 23 haftalık hamileyim 21 hafta detaylı ultrasonda plesentamin aşağı yerleşimli olduğunu öğrendim doktorum heyet raporu yazdı Allah a şükür şuana kadar bi sıkıntı yaşamadım bu şekilde olup 'ta arda yaptıranlar var mi aranızda ben jilet yapamıyorum kasiniyorum doktorum da kararı bana bıraktı ama biraz tereddütteyim