Ummugulsum_44 Gunes_ evet 25+1 olduk ama çok akıntı oldu hatta şaşırdım birazda tedirgin oldum açıkçası
Aysema Gunes_ Artan hormonlar ile alakali normal diye okudum burda da bir çok postta. Yinede doktorunuza danismakta fayda var.
Glcns Ben 27+6 haftalığım bende de hep oluyor aşırı koku ve rahatsızlık duyuyorsan doktoruna söyle fitil verebilir. Kaşıntı olursa mantar gibi enfeksiyon oluyor ona da krem falan verirler
Utayturku bende bekarkende vardı hamilelikte arttı ama normal idrarda yanma sık idrara çıkma ağrı olursa sorunmuş. bide akıntının rengi yeşil ve kırmızı olursa