Gzdtkn Benim muhtemel adet sancılarım oldu ama acaba mu die düşündüren tek şey sürekli uyku halim ve acayip halsizliğimdi. Kafamı nereye koysam uyuyodum.
RRR Kasık agrısı direkt anladım yani benim hiç kasık agrım olmazdı o ay yürürken bile hissediyodum ☺ Adetten üç gün öncede öğrendim zaten ☺