Merhabalar ben dün gebelık testı yaptırdım fakat ikinci çizgim silik çıktı reglım 3gun gecıktı. Dün eşimle ilişkiye girdim ilişki sonrası lekeli hafif 2dk lık bi kanamam oldu ve ondan sonra kaşıklarımdan başlayan belime kadar şiddetli kasılmalarım basladı.bugun hastaneye gıttım doktorum bana 5hafta ıcınde olduğun için keseyı goremıyorum dıyıp benden kan testı istedı kan testım düşük çıktı ve asıstanı bana dış gebelık yada kımyasal gebelık olabılecegını soledı. Sevineyim derken çok üzüldüm napmam gerekıyo bılmıyorum çok dusuncelıyım