gamzosgamzos tugcebyl aclik tokluk sekerim hatta 3 aylik sekerim bile normal cikmasina ragmen seker yuklemesinde gebelik sekerim olduguni ogrenmistim
Ruhsuz Sugar63 dahiliyeye gittim sen de şeker yok dedi vucudun Bi anda reaksiyon gösterimiş olabılır dedi ama ben yine de dikkat ediyorum yediğime içtiğime
Ruhsuz Sugar63 sınırları şöyle belirledi doktorum açlık 95 1.saat 140 2.saat 120 bunlardan çok çok düşük olması gerekiyor dedi
Erenveannesi Bellazarea zorunlu bir test değildir. Doktorlar bireye göre karar verirler gerekli mi yoksa gereksiz mi. Herkese uygulanmaz. Bireye göre riskleri ve yan etkileri değişir. Yanlış yönlendirmemek lazım insanları.
Bellazarea Erenveannesi Gebelik şekeri açlık tokluk şekerinden bakılan bir şey değil. Bu şekilde yanlış yönlendirilen daha sonrasında gizli şekeri çıkan çok anne var. Anne ve doktorun isteğine bağlı olan tek ülke türkiye, diğer bütün ülkelerde 28. haftada yapılması gereken zorunlu bir testtir
Erenveannesi Bellazarea biz Türkiye’de yaşıyoruz ve buranın kuralları beni tatmin ediyor. Türkiye’de yaşayanları Türkiye şartlarına göre yönlendiriyorum siz nerde yaşıyorsanız ona göre davranabilirsiniz. Açlık tokluk şekeri ne alaka? Suyu az olan gebeye şeker yüklemesi yapıldığında erken doğuyor bebek. Bunu Romanyadaki doktorların bilmemesi de ilginç. Ne demişti Atatürk “Beni Türk hekimlerine emanet edin.”
EsraDeniz24 28 haftalığım ve doktorum hiç konusunu bile açmadı şeker yüklemesinin dün kontrole gittiğimde bir ay sonrA gel dedi şu an görünce aklıma geldi , neden öyle bir şey teklif etmedi ki doktorum çok şaşkınım 🤦🏼♀️