Sugar63 yaptırdım, zararlı olup olmama konusunda biiiirrrçok söylenti var. doktorun yaptırmanı istediyse yaptır diyebilirim sadece. aşırı zararı olsaydı, bebeği etkileyecek bi zararı olsaydı yaptırılmasını isteyen doktorlar keyfinden istemezlerdi diye düşünüyorum. yapılmasını isteyen doktorlar bebeği bu denli etkileyecek olan içeceğin içilmesini istemezdi, ki aşırı kilo alımında, beslenme konusunda vs dikkat edilmesini isteyen doktorlar bunun da zararını bilirlerdi elbet.