Sezaryen sonrası normal Doğum olabiliyormuş burda yaptıran doktor değil gebenin duruma uygunluğu önemliymiş. Yani şartlar doktorla konuşularak uygun olup olmadığımızı öğrenebiliriz bence. Bana bir ebe anlattı:’Devlette çalışırken Doğum kasılmaları ve açıklıkla gelmiş önceki doğumu sezaryen olan gebeleri gayet vajinal Doğuma alırdık ayırmazdık sen sezaryensin illa sezaryen olacaksın... ‘diye
yani gebenin durumu uygunsa yapabilirmiş ssvd